maandag 28 juni 2010

Lexan schermpje

Omdat mijn oude versatile schermpje ondoorzichtig is geworden door de krassen heb ik maar eens werk gemaakt van een nieuwe. Van Wim Schermer heb ik een plaatje Lexan gekocht. Het materiaal is wat dunner en flexibeler dan waar mijn oude scherm van gemaakt is. Wel handig, want het is eenvoudig te knippen. Ik heb het scherm wat hoger en breder gemaakt dan het orginele versatile scherm.


Door wat langere stroken klitteband te gebruiken kan ik de curve van het schermpje aanpassen,

Flauwe hoek:





Steile hoek:

Het klitteband om de voetjes heb ik vastgezet met 2 tiewraps. Warmte zorgt er op den duur voor dat de klittenbandjes los gaan zitten. Kleine rondjes geplakt op de body laten trouwens uiteindelijk ook los. Ik zie weer crystal clear door dit viziertje

1 opmerking:

Martje zei

He Paul

Ziet er prima uit. Zodra Wim terug is ga ik ook gauw aan dat strokie. Volgens mij is dat best lekker.
Een dakje is inderaad het overwegen waard. Ik ben nog aan het overdenken.
Groetjes Katje