woensdag 25 augustus 2010

Strada 5 niet meer te koop

In november/december is mijn nieuwe strada klaar, vandaar dat ik nu Strada 5 te koop aanbied. Deze strada is 10 maanden oud en ziet er gloednieuw uit. Net 5000 op de teller en diverse servicebeurtjes bij Velomobiel.nl gehad. De sporing is onlangs gecontroleerd: geen afwijking. Door de keramische lagers loopt deze velomobiel subliem. Ik merk nog maar weinig verschil met een Quest (heb ik vroeger gehad), getuige mijn snelheid tijdens de 1-uurs-race op cyclevision dit jaar: 44,5 km afgelegd in een uur, zonder aerokap. Overigens heb ik met deze fiets verder nooit aan wedstrijden meegedaan. Alle kabels zijn trillingsvrij gemonteerd zodat deze strada erg stil loopt.


Kenmerken:
Kleur : Rood
Aankoopdatum: 24-10-2009
Kilometerstand: 5173


Extra's:
* Keramische lagers beide voorwielen en achterwiel (Abec1 - 3), gekocht bij Elan en gemonteerd door Velomobiel.nl
* Claxon
* 2e spiegel
* 2e accu:
* Knipperlicht 8 * luxeon 1 w led * B & M IQ CYO koplamp (van binnenuit verstelbaar)
* Lexan schermpje

Nieuwprijs incl alle extra's: 6218 euro

Vaste prijs: 5200 euro. Op 6 sept heb ik besloten om deze Strada uit de verkoop te halen.



Versatile dak wordt niet meeverkocht. Een dak kan nieuw voor 199 euro bij velomobiel.nl gekocht worden.


Hieronder enkele foto's, 25-8-2010 gemaakt:












































4 opmerkingen:

marcel beekmans zei

hey Paul
ik dacht dat je deze fiets een tijdje ging houden? hoor het je nog zeggen!:P

je volgende is ook weer rood?

stradaatje zei

Nou moe, nu al een nieuwe ?
Wat is er mis met je huidige Strada, te zwaar ?

simply red zei

Hoi kerels,

Zolang bruintje ut kan trekken: ieder jaar een nieuwe !

Ik wil netjes bij de oliebollentocht verschijnen ;)

Paul.

bluecoyote zei

Great photos of your Strada. Thanks.